پرده زبرا پرده زبرا

فروشگاه پرده برقی متین

پرده برقي زبرا

در موتور پرده برقي زبرا از موتور تيوبلار 25 استفاده مي شود. ميزان صداي توليدي توسط اين مدل از پرده برقي كمتر از 45 دسي بل مي باشد. گشتاور موتور پرده زبرا 1.5 نيوتون متر و سرعت باز و بسته شدن آن 32 rpm مي باشد. پرده برقي از برق 220 ولت تغذيه مي كند و مي توان به وسيله ريموت كنترل نمود.

 


غير از مشخصات فني پرده هاي زبرا كه در بالا ذكر شد اين مدل از پرده برقي براي تمامي مكان ها چه منازل و چه اداري و هتل ها و … قابل استفاده مي باشد. پرده زبرا به صورت دو لايه موازي مي باشد كه مي توان به صورت سايه روشن نيز از آن استفاده نمود.

 

اين مدل از پرده هوشمند قابليت شستشو دارد و به دليل اينكه از دو لايه پارچه وتور توليد مي شود مي توان با جا به جايي دو لايه موازي ميزان نور ورودي را كنترل نمود. امكان تنظيم پرده زبرا به هر دو صورت دستي و اتوماتيك وجود دارد كه در روش اتوماتيك با استفاده از ريموت كنترل و در روش دستي از زنجير تعبيه شده در كنار پرده برقي زبرا بهره مي گيرند.

 


همچنين قيمت پرده زبرا از ديگر پرده هاي برقي بسيار مناسب تر است و مي توانيد بسيار مقرون بصرفه باشد. در آخر هم براي خريد پرده مي توانيد از پرده فروشي متين به صورت آنلاين انواع پرده زبرا را تهيه كنيد. زندگي لاكچري را با پرده زبرا تجربه كنيد.

 


مطالب پيشنهادي: پرده كركره

محصولات پرده متين: 

پرده برقي سيلوئت | پرده برقي رومن | پرده برقي بامبو |

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/26 ساعت: ۱۲ توسط:pardematin :